Povratak
Na Medijskoj fasadi Muzeja suvremene umjetnosti od 23. svibnja do 10. lipnja održava se natjecanje trokanalnih site-specific animiranih radova iz svih krajeva svijeta pod nazivom Animation goes MSU! Nakon otvorenog međunarodnog natječaja, radove su odabrali viša kustosica MSU Leila Topić i umjetnički ravnatelj Animafesta Daniel Šuljić.
Iako je većina radova uobičajeno apstraktna, među njih 19 iz 11 zemalja svijeta (SAD-a, Velike Britanije, Kine, Australije, Njemačke, Estonije, Francuske, Austrije, Slovenije, Hrvatske i Srbije) mnoštvo je svakodnevnih inspiracija poput vožnje na posao (The Drive to Work, Paul Fletcher), proljetnog čišćenja (Spring Cleaning Lee Vučko i Damira Grbanovića) i kompjutorskih igara (THE TIDE, Vincent Masson). Intrigira i priroda – Bloom Margaret To vizualnom glazbom prati njezino buđenje, a šumskim pejzažom nadahnjuje se i nadrealistička kompozicija Marte Stražičić (Dark Forest).
Kao i uvijek, Animation goes MSU! pravi je akvarij znatiželje (Aquarium of Curiosity, VCA Animation Class), pa tako nalazimo i interese za zlatno doba reklamne industrije (Carnival Love Wall, Kelley Bell), The Climate Marite Stanić i Maje Blažek (M_1300) u potpunosti je sastavljen od snimaka zabilježenih skenerom, a Igor Ćorić, jedini s dva filma u natjecanju, smjestio je svoj prvi rad u utrobu čudovišta (Inside the Monster). Boris Hergešić pak u realiziranoj metafori MSU doslovno pretvara u tvornicu umjetnosti (Msu production line), dok Wan Chen Lin (ZOEY) metalik vizualima ponire u vizije kliničke depresije (Mental Black Hole). Raskoš Barcelone s formama Miróa i Gaudija predstavlja interdisciplinarna umjetnica Maja Kalogera (Joan and Antoni went for a beer), dok Yiyi Ma u Alive Beyond Fields of Paper zamišlja život fikcionalne animatorice koja stvaranjem produžuje vlastiti život.
Najboljem radu ovog već tradicionalnog Animafestova "prologa na otvorenom" pripast će festivalska statua i samostalna trotjedna projekcija tijekom veljače i ožujka 2018.