Vijeće festivala: Mladen Čutura, predsjednik, Nicole Salomon, počasna članica
Milan Blažeković, Ivica Njerš, Pavao Štalter, Krešimir Zimonić
Umjetnički direktor: Joško Marušić
Organizacijaska direktorica: Margit Antauer Buba
Broj prijavljenih filmova 803
Zemlje sudionice 26
Filmovi u natjecanju 65
Filmovi u studentskom natjecanju 30
Filmovi izvan natjecanja 42
Međunarodna selekcijska komisija
Detelina Grigorova Kreck - Njemačka
John R. Dilworth - SAD
Vedran Mihletić - Hrvatska
Međunarodni ocjenjivački sud
Natalia Chernishova - Ukrajina
Peter Dougherty - Velika Britanija
Sayoko Kinoshita - Japan
Raoul Servais - Belgija
Milan Blažeković - Hrvatska
Službene nagrade
Nagrada za životno djelo Bruno Bozzetto, Italija
Velika nagrada Rusalka The Mermaid, Alexander Petrov, Rusija
Nagrade u kategorijama
Filmovi od 30 sek. do 6 minuta
Sientje, Christa Moesker, Nizozemska
Filmovi od 6 do 15 minuta
The Albatross, Paul Bush, Velika Britanija
Filmovi od 15 do 30 minuta
Flatworld, Daniel Greaves, Velika Britanija
Najbolji prvi film (izvan obrazovnih ustanova) nagrada Zlatko Grgić ex aequo
Nos majora The Mayor's Nose, Mikhail Lisovoj, Rusija
Rozovaja kukla Pink Doll, Valentin Olshvang, Rusija
Najbolji studentski film - nagrada “Kodak”
One Eye, Liana Dognini, Velika Britanija
Posebna priznanja
Campbell Soup, Aleksandra Korejwo, SAD
Dinner For Two, Janet Perlman, Kanada
Linear Dreams, Richard Reeves, Kanada
How Wings are Attached to the Backs of Angels, Craig Welch, Kanada
La derniere femme de barbe bleue Blue Beard's Last Wife, Alexandre Boubnov, Francuska - Ukrajina
Nagrada selekcijske komisije producentu najboljeg izbora studentskih filmova
Škola Studija Šar, Moskva Studio
Nagrade u studentskom natjecanju
Nagrada Radio 101 bira 1
Advice for Hamsters, Denis Sisterson, Velika Britanija
Radio 101 posebno priznanje
Un jour One Day, Marie Pacou, Francuska
Gourmand, Andrew Higgins, Velika Britanija
Nagrada Kodaka
Ponedelnitki Monday again, Mina Mileva, Bugarska
Retrospektive
In memoriam Vadim Kurchevski, Zlatko Grgić
Filmovi Brune Bozzetta
Filmovi Renza Kinoshite
Austrijska animacija 1920 - 1970
Retrospektiva talijanske animacije
Najbolje iz produkcije TV serijala
Kain & Abel - program za toleranciju (Thomas Renoldner)
Mladi ruski film (Eduard Nazarov)
Njemački studentski film (Ingo Petzke)
Ruski studentski film (Eduard Nazarov)
Hrvatski studentski film
Dugometražni animirani film
Čudnovate zgode šegrta Hlapića
Okrugli stol
Obrazovanje u animaciji
Predavanja
Nova kompjutorska animacija (Steve Montal, SAD)
Interaktivne igre i virtualna stvarnost (Steve Montal, SAD)
Izložbe
Radovi Bruna Bozzetta
4 bijenalna međunarodna izložba karikatura
Radovi Zlatka Grgića
Vizualni identitet Animafesta (postava Mirjana Šigir)
Radionica
Kompjutorska radionica hrvatskih i njemačkih studenata
Festivalski piknik Sljeme
Iz festivalskog dnevnika
Proces selekcije
… Desetak ili više dana članovi selekcijske komisije sjede u velikoj zamračenoj prostoriji, za odvojenim stolovima, osvijetljenim malim svjetiljkama. Šest metara ispred njih nalazi se veliko projekcijsko platno i veliki televizor koji služi za kontrolu boja. Svi filmovi gledaju se na videu. Svaki član komisije dobiva nekoliko debelih svezaka materijala u kojima su detalji o svakom filmu. Na dnu svake stranice nalazi se nekoliko okvira. Najveći je za pisani komentar, a ostali su za ocjenjivanje. + znači da film ulazi u natjecanje, - da nema šanse. Oznaka ? znači da film nije loš, ali nije ni dovoljno dobar - član komisije ne može se odlučiti. Nakon 14 sati gledanja filmova, razgovara se o filmovima s oznakom ?. Nitko ne zna na koju će stranu pasti odluka. Ako je film dobio oznaku upitnik s minusom to je, kako reče jedan član komisije “poljubac smrti”.
… Stvaran je napor zadržati objektivnost i okrenuti se samom filmu, bez da se podlegne vlastitoj subjektivnosti. Puno je lakše prema filmu biti strastven. Ako vam nešto valja, odlično, ali možete li odmah objasniti zašto? Tu počinju prave muke. Članovi komisije moraju obrazložiti svoje odluke i braniti odabir nečim uvjerljivijim od "zato što mi se sviđa"…
Članstvo u selekcijskoj komisiji upozorilo me na mnoge moje osobne nedostatke, tako da sam nakon završetka posla bio posramljen poukama koje su me tresnule u glavu, baš kako vas tresne cigla kada ne obraćate dovoljno pozornosti.
John R. Dillworth, Animation World Magazine
Usput
Volio bih vidjeti kako Zagreb postaje festival umjetničkih filmova, dok je Annecy već postao festival orijentiran na čistu komercijalu: televizija, serije, tržište. Nisam siguran ima li Zagreb dovoljno kapaciteta da to postigne, ali ne znam ni jedno bolje mjesto na svijetu.
Gerrit van Dijk, Festivalski bilten
Autor plakata: Zvonimir Lončarić